Hoi! Mijn naam is Gerard Drost. Het is mijn passie om ideeën te helpen realiseren. En als je mensen in beweging weet te zetten, is het fantastisch om te zien wat ze samen kunnen bereiken.
Ik geloof dat creatief vermogen de essentiële voedingsbodem is voor innovatie. En innoveren is een ‘must’. Gelukkig heeft iedereen creatief vermogen. Mijn doel is mensen te helpen dit vermogen te ontdekken, te ontwaken en te ontwikkelen, zodat ze niet alleen de behoefte zien om creatief te zijn, maar ook alle kennis en inzichten hebben om dit te kunnen zijn. En zodat ieder het beste uit de verf komt in de creatieve processen.
Tijdens mijn carrière heb ik veel projecten en innovaties met de verkeerde mindset aangepakt zien worden. De ‘process mindset’ zoals we die kennen in grote, ontwikkelde organisaties kan nooit voldoende bijdragen aan een succesvol innovatieklimaat. Er is ook ruimte nodig voor de creatieve processen binnen teams.
Ik ben er van overtuigd dat het creëren van de juiste ‘leermomenten’ een zeer grote toegevoegde waarde heeft om dit te realiseren. Daarom help ik graag mensen op weg naar een succesvol innovatieklimaat!
Ik breng mijn expertise en frisse blik mee om de juiste creatieve inspiratie en leerervaring te bezorgen. En zo brengen we ideeën tot leven!
Wilt u meer weten over mijn ervaringen? Hier vind je meer over op Linkedin. Of, beter nog, bel me gewoon eens.
Met creatieve groet,
Mijn eerdere werkervaring
2013–2014 Finance Manager Hair Care voor het Europere Brand Development team, dat verantwoordelijk is voor
alle productinnovaties op het gebied van haarproducten voor merken als Dove, Andrelon, Axe en Tony&Guy.
2011 – 2013 Category Analyst voor de Foods en Home & Personal Care business categorieën, als partner voor de
Unilever Supply Chain Company in Schaffhausen (Zwitserland).
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
2008 – 2010 Business Analyst for the Downstream Wholesale financial business performance.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –